poniedziałek, 16 marca 2015

Wiosenno- świąteczny wir dekorowania...

Witam,

na blogach panuje wiosenno- świąteczna gorączka upiększania i dekorowania. Oryginalnych pomysłów i inspiracji można znaleźć co nie miara. Widać idzie wiosna a wraz z nią nowa świeżość i pozytywna energia. Dlatego właśnie okres ten kocham. Również i ja wpadłam wir dekorowania i odświeżania.  Dość długo zastanawiałam się nad wyborem barw, charakteryzujących tegoroczna nadchodząca wiosnę. Chciałam aby był to kolor stonowany, spokojny, romantyczny. Dlatego tez zdecydowanym się na lekki, pastelowy, róż. Zaczęłam do poduszek, bo zmiana lub dodanie kilku nowych w tym właśnie odcieniu to najłatwiejszy początek. Miałam trochę różowego materiał także uszyłam kilka nowych.  Na niektórych poduchach wypróbowałam farb do tkanin i zastosowałam szablony. Z efektu jestem zadowolona. Farby do tkanin można kupić dość tanio i w prosty sposób tkaninę indywidualnie upiększyć. Ogólnie szaleje ostatnio za stemplami do tkanin, nawet sporo ich sama zrobiłam ale o tym w osobnym poście.

Oto kilka zdjęć:
(Fotki były robione na przestrzeni kilku tygodni także różnią się nieco dekoracjami:):):))

 Tu poduchy z H&M












A tu przeze mnie uszyte i wykonane


























Zycze milej nocki:):):)

2 komentarze:

  1. Prześliczne dekoracje, dzięki tym delikatnym, pastelowym różom na tle bieli, jest tak świeżutko i romantycznie , a dodatek czerni powoduje, że nie jest zbyt słodko . Cudnie :)
    Poduchy super :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie to wszystko razem wygląda, bardzo ale to bardzo mi się podoba. Namieszałaś mi w głowie i mi się róży zachciało ahahah :)))
    Zapraszam do siebie, będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń